nära nu :)

Snart bara en månad kvar tills jag fyller år :D Längtar det så jäkla mycket! Bara att man ska hinnamed allt innan jag fyller år :)
Jag måste göra:
Måste övnings köra klart me moppä
Plugga så jag kan allt till teoriprovet
Klara moppä kortet
Hinna bli klart med min A-traktor( Lakera, beställa kjolpaket, neonljud, sätta på däcken, sänkningssattsen, usa blinkers, spacers o.s.v o.s.v)
Sen blir det väll förmodligen att köra upp för folkracen m.m

Lite o göra me tanke på att det inte är så länge kvar :)

A-traktorn:
En Volvo 940
Vi lämna in den för lite mer än en månad sedan och det är nog inte så länge kvar tills vi får hem den i garaget :D
18 ska den bes o då är det inte spec lång tid kvar tills den ska va klar :) Så de blir att ligga i hårt så den är klar när jag har körkortet i näven :)
Den ska va sljus blå med "ss" ränder.
Kjol paket, neon ljus under och ev inuti, 17 tums fäljer (tror jag), sänkningssatts, usa blinkers är en del av det jag ska ha på/inuti :)
Förhoppnings vis blir dä bra :)

Ska käka tårta nu
Hare gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0