Hemma från skolan

Så är de. Jag var tvungen o va hemma för jag har halsfluss :(  fick reda på de igår, så får inte gå te skolan förens på torsdag. Visseligen gött o va hemma, men man kan ju inte träffa någon.  Inte kul alls. Det bli allså penselinkur i 10 dagar. 3 tabletter om dan :( Men jag får väll se de posetivt. Jag kan ju blogga mer och jag slipper dom trökiga lektionerna :) Och jag missar ju inte dansen på torsdag :D
Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och gör mäst ingeting :)

Någon mer än jag som kollar på Big Brother varje kväll? Tyckte ni det var rätt person som åkte ut i Söndags om inte vem tyckte ni skulle åka ut?

Blir ev mera ny inlägg idag efter som jag är hemma :D



Är det bara jag som vill ha sommar nu? ;D
// Yohanney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0