Panik på högsta grad!

Hemma efter att ha varit på kalas varav att mamman där ev har fått kräksjukan. De blev ett snabt hejdå där ifrån. Fort hem och tvätta sig och äta peppar. och nu är det bara att hoppas på det bästa. Att INTE bli sjuk!
Jag har liksom fobi för såna sjukdomar man spyr i. Det är det värsta som finns! Men förhopnings vis så slipper man skiten.
Dessutom kan jag inte bli sjuk har jag bestämt. För jag ska bort nästa lördag. och då kan jag värkligen inte vara de. Hoppas man slipper skiten!
Det var kul där annars. det var massa vuxet fölk efter som det va 40 års kalas. sen var det några stycken som var ungiefär lika gammla som mig. vi satt o hade det jätte kul åsså får man veta att en har blivit sjuk. då kan jag säga att de var inta alls lika trevligt längre. Så nu sitter jag och har panik. men blir man sjuk så blir man väll de då. kan tyvär inte göra något åt det nu.
nog tjötat om det!

det är söndag i morgon. någon som vet vad jag tänker på?...... utröstning på big brother! hoppas bara rätt person åker ut. sen är det tydligen sista avsnitet att solsidan. de var ju inte länge sen det börja ju :o

nu ska jag gå och lägga mig. men vi ses, hare gött :D
//Yohanney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0