Torsdag

Hemma efter att bärt fäljer i garaget :) Man blir helt slut i armaran av att bär fäljer flera gånger farm och tillbaka, lär nog får tränings värk x)
Nu sitter jag och väntar på att Big Brother ska börja och dricker en STOR kopp te ;D
Har sån jävla lust att kolla på Cry-Baby men jag hinner inte de innan Big Brother börjar så får ta o göra det i morgon istället :/ 
Jag kan lägga upp en blid och berätta vad den handlar om för att stilla begäret lite ;D



Som ni ser är Johnny Depp me. Så här står det på baksidan:
" Eisenhower är president, rock'n'roll regerar och Wade "Cry-Baby" Walker är värstingen på skolan.
Johnny Depp leder en supercool skådespelarensemble, som den oemotståndliga skurken vars fantastiska förmåga att fälla en ensam tår gör tjejerna galna speciellt den rika och vackra Alison Vernon-Williams ( Amy Locane), som mot sin vilja dras till den omogna brottsligen och hans förbjudna värld av rockmusik, snabba bilar och vackra kvinnor. Följ med till ett dieseldoftande och syndigt 1954 i denna fantastiska musikaliska komedi från regissören John Waters."
En av min absolut favorit filmer :) Jag har haft den i snart två år och jag har inte tröttnat på den är. Visseligen kollar jag inte på den varje dag som jag gjorde i början. Men jag kollar ganska ofta på den.
Det är en se värd film enligt mej.  :)

Hare gött
// Yohanney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0