Folkrace :D

Folkrace:

Det blir att dela bil med min mamma på folkrace tvävligen nästa hälg :) rätt kul att hon sa att när jag skulle börja med min folkrace så skulle hon börja köra igen :)och så blir det nu, visseligen lite sent på sesonge, men sak samma ;)
Förövrigt i nnom folkrace så körde jag backen här hemma den 10 kom sist x) men jag var den enda tjejen i junior ;) Lite pinsamt att vi tre som körde från våran klubb i junior kom på dom tre sista plattserna x) men jaja, första gången för oss alla tre att köra i backen ;)

A-Traktor:

Inget körande i dag och förmodligen inte i helgen häller. Efter som polisen är ute efter traktorerna här istan .. TRåkigt och vad jag helt säkert vet är att minst 3 traktorer har blivit tagana på två dagar+ att poliserna vart väldigt sviniga. Inte kul alls :(

Förövrigt, händer det väll inte så mycket i den här lilla byhålan ;)

Ha det fint, och det ska komma fler updateringar ;)

Kommentarer
Postat av: Enander

Hehe va kul! Hitta den på youtube! körde inte den tävlingen men stod i inlottningen till plattan, va min hemma tävling så fick ställa upp som funktionär =)

2011-10-15 @ 15:08:30
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0